Jag saknar dig .

Tumblr_lnhu3wkzro1qbpwzeo1_500_large
hoppas du ser det här och fattar att de är dig jag snackar om..
asså jag saknar dig som fan , kan inte sluta tänka på dig tänker på dig hela jävla tiden .. du betyder typ så jävla mke för mig och jag vet att du själv vet om det . men visst vi har haft våran bråk och vi tjaffsar om små saker men du kommer  förevigt finnas i mitt hjärta det vet du . vi har typ underbara minnen , älskar sitt leende dina ögon , ditt skratt din humor allt . du är perfekt liksom. kommer ihåg första gången vi va med varandra , de var helt pinsamt typ , men sen blev de som typ att vi hade känt varandra mkt längre efter nån gång vi hade träffats .  jag älskar dig verkligen , saknar dig med , jag behöver dig i mitt liv .. men de är lite svårt nu ju , men de fixar sig det vet jag. våran minnen finns förevigt i mitt hjärta . när vi satt upp hela nätterna och snackade , underbart var det. men , nu är det svårt för mig att liksom kunna prata med dig och ringa till dig .. men jag kommer älska dig tills jag dör.. kom ihåg det . nu har det gått två år av vänskap .. saknar dig gumman. men snart är du här om nån vecka.





Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback