Home !

Kom nyss hem typ , asså jag lovar de här var den mest typ .. konstiga/roliga resan på länge . iaf i båten , haha .  men jaja ska skriva lite typ om va jag gjort & så ...
I BÅTEN PÅ VÄG DIT: då hände typ.. inte mkt , men jag typ gick runt i båten och så ..
I FINLAND: jag var hos mammas kompis med familjen & ett av deras barn fyllde år höhö .
I BÅTEN PÅVÄG HEM: jag blev stalkad av massa folk och en kille som va finsk HAHA, och sen så vare typ skit kul . sen så träffade jag en annan kille som heter en sak , hihi. och så snackade vi heeeeeela natten asså vi var så jävla lika.. haha , han var 18 snart 19 om ja kmr ihåg rätt.. sen så hade vi så kul . sen så åt jag på buffé också.. mihihihi , så gott fan! aja nu såååååååå kommer det bilder senare & jag ska bara ladda kameran först . sen så sa han där killen som börjar på K att jag kunnde få vem jag än ville på båten HAHAHA, fan va glad man blev.. nte för de säkert stämmde , men de va kul att höra hihi.
aja , bilderna kommer sen bye :)





Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback