Dagen

HAHA, cp bild i slutet men jaja idag så har jag ju varit i ikea och lite andra affärer och sånt det var faktiskt ganska tråkigt , men haha kolla på min högra fort vid skon högst upp på håten jag fick ett sår.. ajaj så kan det gå ibland faktiskt, nu så är jag helt jäla trött ska snart sova faktiskt. juste bilden på soffan är den soffan jag sov i , hahaha . så jävla skön asså , sen kom mamma och väckte mig .. så jävla najs var den .. vill ha deeeeeeeeen NU. aja nu har jag skit stor ångest klump i magen och är hekt jävla nere.. pga en i familjen .. varför kan du inte vara bra mot din familj ? fattar inte varför du måste förstära allt.. vill bara ha en normal familj .. vill inte gråta varje kväll pga dig.. varför jag? :(
hejdå





Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback