biologi, växtcell.. djurcell..

HAHAHAHAHAH.. jag ville bara säga att jag är proffs på att rita och sånt skit, nej men de är faktiskt läxor.. om biologi ju , om celler, organismer o sånt skit.. inte orgasmer .. men organismer. aja , nu så sitterjag i mitt dö varma kök och ska snart äta en jordgubbe med en ipren i .. hehe aj mi mage säger jag bara så ni fattar . imorgon så sa jag läsa på biologi , kanske shoppa om ja pallar sen ska jag inte göra mke mer typ.. jag är faktiskt ganska eb .. jag har kommit på det nu .. i typ .. 1 år , haha . aja vissa är smarta och andra inte . bye , innan trodde jag att mongolider hette praktikanter.. HAHAHAHAH pga ica jerry reklamet.
& JAG KAN REDAN DEN HÄR SKITEN JAG PLUGGAR PÅ NU !





Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback