Bilderna från Finland kommer..

Efter det här inlägget och ett till kommer bilderna från finland . idag var jag i sickla , sen i mörby , och också i nacka . och hos terapeuterna , köpte ny mobil . tack pappi haha .
han och jag hade inte ens planerat om en ny mobil så bara kollade jag på en så sa han : ska vi köpa den ? jag ba : OMG JA ! HAHAHA , så den här duger typ  . vill absolut inte ha nån jävla iphone.. alla säger typ att dom suger.. sååååå , jag tog en annan sämre . men fan som ja sa jag gillar ju den haha. sen så var jag inne på modecenter med mamma, och kollade på hennes kläder i hennes ''affär'' typ och så fixade vi lite , sen så åt jag frukost där med. vaknade liksom klockan halv 8 och stack direkt.
& nu lyssnar jag på den här .. braiga? låten :
jag saknar k .. han är precis som jag skit läskigt .. haha med kropps språket o allt. kul som fan iaf .
byeeeeee





Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback