godmorgn!.. eller nått


( asså bilden är helt cp , kolla håret? asså jag hade
det uppsatt men typ mitt
hår är fram blev helt stort så det typ blev cp , men aja ,
 hittade ingen annan ju ! )

Idag ska jag träffa stefan , vi ska kolla i affärer och typ leka jacka till han . och sen så
ska vi äta mjukglss, hihi .Just nu står jag och typ letar kläder och skriver då och då
på texten, haha . men ska snart dra ner och sminka mig och platta håret .
btw , ska färga håret, haha. om kanske 1-2 månader tror.
ville göra det nästa månad, men de var typ för tidigt tkr ja , men ska
typ färga det den 20 maj eller nått , haha .
sen så är det sommarlov om typ några månader , riktigt glad är jag asså.
Aja, nu ska jag dr ner och sminka mig och det , och äta . puss hej .

Xoxo, paulina !



ann-charlott :)

Hej !

Jätte fin blogg, du skulle inte vilja fixa min ? :)

ha en bra dag kram.

2011-04-10 | 15:31:00 | http://anncharlottsandberg.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback