förlåt..

asså alla gör fel, jag har gjort massa dåliga misstag i mitt liv . sårat folk, svikit folk, men sånt händer, så är litet liksom. jag är som jag är som jag är jag försöker inte vara som alla vill att jag ska vara även om de finns massa saker ja måste ändra på med mig själv. asså just nu har jag det så jävla jobbigt i livet, vill långt här ifrån ibland och bara starta om från början . eller spola tillbaks tiden till 27/02-11 , det skulle vara ganska bra . eller till och med lite mer bak kanske nån månad eller så efter den 27/02-11. men aja , nu är det som det är och liksom jag får acceptera och liksom det är mitt fel att det är som det är just nu , jag har ingen att skylla på , visst annat folk ja känner borde också tänka på vad dom säger till mig och så eftersom jag tar lätt åt mig , men aja . men asså jag får se vad som händer med tiden , men just nu har jag det driktigt jobbigt i alla fall.. asså ångrar så mycket saker som hänt på senaste tiden . som liksom min kille eller ah, mitt ex och jag gjorde nyss slut typ . och saknar typ massa saker med han och mig . saknar att sitta i hans knä , hålla hans hand, hans läppar , hans leénde , hand ögon, hela han saknar jag . att gå ner i random garage i stan med han saknar jag me faktiskt , haha .. att stå o pussas me han framför massa folk och visa att han va min. när han stog bakom mig och kysste mig i nacken eller på nacken ( vet inte hur man skriver de haha.. ) och att prata med han, o kolla i affärer me han, den dagen han och jag blev tillsammans saknar jag , när jag fick armbandet av han, han var och är det bästa i mitt liv, finns också en annan person som är det bästa i mitt liv . men asså jag kommer inte kunna komma över det jag hade tillsammans med mitt ex , det går bara inte, kommer alltid tänka på han. älskar känslan av hans läppar mot mina, kan inte glömma känslan.. och att vara med han gör mig glad. men jag förstörde det och det stör jag mig på så mycket, och att veta att han är med en annan tjej . och pussar en annan tjej , att en annan tjej får hans underbara kärlek. fan, vill ändra på allt dåligt jag gjorde mot han, gjorde små misstag eller jag tyckte inte de va så farligt då , men vafan kan inte förklara hur mycket det skadar att tänka på hur jag måste ha sårat han. saknar han, så mycket . att ha han som min älskling. hatar verkligen det här , gråter innan jag somnar , gråter när jag kommer hem varje dag, hela tiden gråter jag nästan. älskar när han rör mig . älskar hans närhet. jag kommer ihåg när han hade varit hemma hos mig en gång så skulle han hem så följde jag med han en bit när han skulle till tåget, så kunnde vi inte sluta pussas , haha.. jag älskar han, mer än nått annat, det gör ont att veta hur jag sårat han. det gör verkligen ont. när det enda jag verkligen vill är att visa för han hur mycket jag älskar han och hur mycket jag behöver han . hejdå, xoxo.. paulina



simon

fin text, ledsen för din skull paulina <3

2011-04-05 | 19:54:30 |
Amanda Jonsson

Önskar dig en fin torsdag, trots det... hur är vädret där du bor? Här i Luleå är det snöigt. :/

2011-04-07 | 10:52:35 | http://ajonssons.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback