Nu drar man och shoppar då.


nån gammal bild i repris antagligen nudå , haha hinner inte kolla genom bilderna jag tog med camen idag endå , men jag ska skriva en kort sak bara för jag har brottom nu asså , haha . patrik ringde nyss och har åkt sen ska han möta upp mig sen blir det shopping. är helt sugen på de , men jag kan inte köpa mkt för att mamma ska ge mig typ .. 1500 snart ( inte mkt men endå) för jag sha köpa en sak hihi , men aja . fick typ en skit söt kommentar av en johanna innan , blev över glad ! haha , puss hej :)



johannaaaa

sv; ojj är du ?! ;o trodde du var runt 16-17 ;o fast har alrig riktigt säätttt nån riktig bild på dig hehe aah hare bra <3

2011-06-15 | 17:10:55 | http://johannafrank.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback