Random , eller? haha

STEG 1
Namn: paulina.
Födelseplats: bb, tror ja .
Bor: Stockholm
Ögonfärg: blå/gröna
Hårfärg: en färg ja inte vill ha.. ska färga.
Skostorlek: 37-38 ;$
Civilstatus: singel tyvär, hehe
Höger eller vänsterhänt: höger.

STEG 2
Skor som du bar idag:
inga alls !
Dina svagheter: jag är lätt svartsjuk , o avundsjuk.
Rädsla: mycket

STEG 3
Första tanke när du vakna: jag ska stanna hemma idag ,
När somnar du: kommer inte ihåg, grät.

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
båda
McDonalds eller Frasses: donkenja0.
Vans eller Converse: öhm, vet inte ?
Lipton Ice Tea eller Nestea: blä typ, inget av dom.
Choklad eller vaniljglass: choklad.

STEG 5
Svär du?
ja, för mycket !
Sjunger du? ja för mig själv
Duschar du varje dag? ja , typ
Röker du? nejdå
Gillar du skolan? öhm, haha äre ett skämt elr? :$
Har du bra självförtroende? de suger .
Kommer du överens med dina föräldrar? sometimes.

STEG 6

Har du under den senaste månaden…
Druckit alkohol? ja
Rökt? nej
Shoppat: arå,
Ätit en hel ask müsli? nej?
Ätit sushi? never..
Stått på scen? nope
Skejtat: alltid ! fast ne..
Bakat? ja :D
Stulit: don't think so..
Kysst någon? ah ;$
Kramat någon? ja?
Haft sex? nja...

STEG 7

Har du någonsin…
Svimmat? japp.
Blivit kallad hora? HAHA, ah ..
Blivit nerslagen? ja på skoj , haha.
Busringt någon? men jaa.
Gjort något som du ångrade? ah massa.
Fått IG i nått ämne eller på något prov? öhm ah
Kastat en sten på nån ruta? ja,

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? göran, stig-arne, olof, per-åke. o lilla gunn.
Vad vill du bli när du blir gammal? dö kanske?

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? 5-6
Antal CD-skivor du äger? inte så många .
Antal piercings? just nu 2.
Antal tatueringar? 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen? 1-2

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? sola, bada, ha fett kul , träffa massa folk.
Vad ska du göra i vinter? mysa me min framtida kille, HAHA.
När tar du studenten? ingen aning ;$
Vad gör du efter gymnasiet? öhm, inte planerat.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? nej!
Vad händer till helgen? massa .
Vad vill du helst göra just nu? träna, sola.

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? jafan?
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? vet inte .
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? haha, vet inte
Vem är den perversaste person du känner? många förfan..
Hur många gånger har du varit utomlands? 27 gånger eller 28.
Vilket land är bäst? sverige typ

Puss hej ,
Xoxo, paulina !



Erica Kaouz

hej!

nu har jag dagens blogg i min blogg.

var gärna med & tävla via att klicka in på länken & skriva att du är med http://eriicakaouz.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-2.html#comment

2011-04-09 | 09:43:16 | http://eriicakaouz.blogg.se/
JULIA

sv: typ en bloglovin ikon :) kram!

2011-04-09 | 10:09:22 | http://juliajohhansson.blogg.se/
Olivia

Hejsan! Jag såg att du hade gjort desingen till thegoldensstats.blogg.se och jag tycker att den är jättefin. Skulle du kunna förklara hur man får menyn att stå sådär avsides? Det vore jättesnällt:)

Tack i förhand!

/Olivia

- A N N A

Sv:Tack!:)dsm!

2011-04-09 | 12:25:25 | http://takenbya.blogg.se/



Namn:
E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Kom ihåg mig?
Trackback